Detta med att vara småbarnsförälder.

NU efter ca 6 månader börjar jag förstå vad som menas med trötta småbarnsföräldrar. För andra natten i rad har vår son fått för sig att gå upp runt halv 4-4.. lite tidigt tycker mamma och pappa!! Idag somnade han om efter mycket dragande i vagnen och en tur med bilen, kan säga att de är en trött mamma som sitter här och skriver. och som borde städa men inte riktigt orkar börja! :( Vist, kanske är tänderna som spökar men han är ju så pigg.inte gnällig (eller jo, för att ingen vill leka) Men så fort man bär iväg honom från sovrummet skiner han som en sol!!! Känns som om han hade ont av tänderna borde han vara gnällig? Och vi har inte ändrat några sovrutiner... får hoppas på en bättring i natt!! Jag är trött !! Och eftersom man bli rik av att vara mammaledig har jag idag köpt en ny soffa som kommer hem redan på måndag! WHHIIIIEE :) Okej, skattepengarna kom ju ;) Nu ska jag leta fotölj och försöka ta tag i den dära städningen..... 
Ikväll ska vi nog föresten på in till töreboda och kolla invigningen av den nya restaurangen eller vad de är... 50-60tals stuk är de iaf, :)
På återseende kära läsare!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0