hääärliga sommar.... Nja..?!

Idag såg ju faktiskt ut att bli en okej fin dag. men icke sa nicke nu öser regnet ner där utanför.. SUCK!!! Igår spelade vi in en film från regnet när vi var på vår inglassade altan kan ju försöka lägga upp den sen, vilket OVÄSEN!!!! Fick hämta hörselskydd till lilleman.
.
Aja,, Idag har vi iaf som vanligt varit på babysim. Skulle varit sista gången men eftersom de blivit ett inställt bad så får vi ett nytt bad om två veckor, Dessutom fick vi 5 gratis bad (själva på allmänt bad) Så nu kan vi bada 6 söndagar till i sommar. Mysigt! Lucas gillar det verkligen nu. Och de är ju roligt att göra något hela familjen. Annars har ju de mesta vi hittatpå lägat på "arbetstid" och då har ju bara jag och Lucas fått göra detta själva.
.
En helt annan sak så prata vi om föräldraledigheten här om dagen... Vi har bara klickat i dagar för mig fram till 29 juli... Sen sa vi nog att vi skulle dela på ledigheten i höst. Att henrik är hemma måndag-tisdag (+helgen) och jag resten och försöker jobba måndag och tisdag.... Redan börja jobba.... Min lilla bebis vart tar tiden vägen..?! Men iaf så såg vi detta som ett bra alternativ då jag inte ha fast jobb med fast schema men att Henrik ändå ska få vara hemma med Lucas. Är ju inte 100% säkert de blir så.. Men som de ser ut nu blir det nog så... Känns som de snart är dags att skaffa bebis nr 2 ;) haha !! Ne inte än..
.
.
Puss och kram skumbanan !!
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0