midsommarhelgen.

gör väl som alla andraoch berättar om vår middommar helg. i år var jag ledig så klart. så vet inte om jag kan säga att den var lugnare då den va väldigt lugn förra året på jobbet plus att jag var gravid... men men . vid femtiden kom i alla fall fam adolfsson/laven och lundin/
rydellberg. vi grillade å åt efterrätter imängder. tur med vädret hade vi också till skillnd från många andra. J hade fixat lekar men eftersom alla bebisar inte ville sammaarbeta med oss och e jävla massa mygg böev de inget med dem. men de var trevligt ändå. gade bara vår son barit lite näjdare på kvällen hade jag blivit glad ;) jaja så är de art vara småbarnsförälder bara vänja sig. :)
och igår åkte vi till mamma och pappa och grillade. även simon och josefin var där och då gick de bättre med lekarna de fixat. och vårt charmtroll skötte sig bra. en lek var att sprika i spik och lucas skratta så de bara bubbla i hela bebisen. mitt hjärta<3 annars kan man ju tro de ska bli rädda för ljudet men inte då. en blivande snickare kanske? senare efter lekar och god mat spelade vi lite sällskaps spel. innan vi åkte hem igen. en mysig famiöjehelg.
men idag gär vi ingenting.... trist väder är de med så misstänker att de är okej att iget göra idag.
puss och kram skumbanan.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0