dålig uppdat. jag vet...

är inte så bra på att uppdatera jag vet men idag, precis nu passar ja på. :)
först idag var vi med maxen och louise på "sångstund" i församlingshemmet. jag tycker nog babycafeet är bättre, eller mer anpassat till så små iaf. till lite större barn är väl de här också helt okej! efteråt tog jag en sväng till skövde, för att se om jag kunde hitta något för presentkorten jag fick när jag fyllde år.. hitta lite skaer men mest i de affärerna jag inte hade pkort på.... typiskt! köpte bla en ny skötvästa.. (läs vanlig väska som ska användas som skötväska) den vi hade funkade bra men den har sprukigt och jag tycker de ser såå trist ut!! valde en färgig nu till våren tyckte de var lite kul.. 99kr kostadfe den på stadium, men vi får väl se vad mannen i huset sänger.... hm..... men jag släpar ju runt på väslkan mest.. när han är pappaledig får han väl köpa en egen annars :) tänkte som så att de ändå syns att den inte tillhör vagnen så då kan den lika gärna skilja sig helt från vagnen. :)
.
i lördags hade vi dop också.. lucas skötte sig utmärkt! och tack alla för uppvaktningen av vår prins! orkar inte skriva om det men bjuder på lite bilder. :)
.
hahaha låter som jag är religös, sångstund i församlingshemmet och dop.. bägge i ett inlägg... men så är dock inte fallet.
.
Inbjudningskorten, Lucas fötter... men vilket suddigt kort.. aja... får la bli så då ;)

Kommentarer



Postat av: Bella

Åh vad fina ni var :-)

2012-03-13 @ 23:19:49
Postat av: Coco Centaur

Vilka fina kort! :)

2012-03-19 @ 12:41:25
URL: http://cococentaur.blogg.se/
Postat av: Svar till Anna

Tack! :)

2012-03-19 @ 14:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0