Sjukdomstider?

Skrev ju för ett tagsen att vi hade påhälsning av magsjukan... blev inte mycket med den men i helgen fick vi påhälsning av förskylning och feber antagligen... Henrik var först ut.. och jag retades för att han var så sjuk... enligt honom själv... Idag vakna Lucas med 39.1 i feber. visserligen fick han sin första vaccination igår.. men han har sån host också så jag vet inte. Han kändes inte lika varm framåt dagen som tur var... :)
Hade mamma här en sväng, som tyckte jag såg feber rosig ut på kinderna men jag kände inget... Men har fått sån rethosta idag och efter en promenad började jag känna mig lite hänmgig.. tog en temp som visade 37,7 så vi får väl se vart detta slutar.. har ingen lust att vara sjuk så vi hoppas de inte blir något med detta och att min lille kille piggar på sig!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0