Suck.

Skulle sätta upp tavlor de skulle jag fixa.. jaha?!?! Och vart fan är borren jag ska ha? och vilka spikar ska användas?? Ger upp. då ska man märka kläder, men vart i helvete är pennorna?!?!?! Och dessutom är de någon som alltid tjatar om att saker ska tillbaka till rätt plats men de gäller vist bara mig. upp pakade påsar och damsugare ligger slängda på källargolvet jaja.... RÄTT PLATS?! NOOOOOT!!!! Och när tänkte han sluta jobbet idag då? Ingen som vet ingen som veeeet... Så ger upp denna dag och har väl tv maraton som vanligt, Ibland är de underbart att vara mammaledig.............................................................. Solen skiner men jag är bara inne. Jo, jag vill inte gå på promenad själv i skogen men annars f¨år jag ta bilen... ska jag göra något hemma hittar jag inga saker. Livet leker !! Posetiva klubben här ! SUck Suck Suck. Och kl är inte ens elva än och jag längtar redan efter en ny dag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0