Till Gösta.

(eftersom detta är min blogg bestämmer jag innehållet, så detta är ett brev till min katt. tyck vad ni vill eller skit i att läsa, här bestämmer jag!)
.
Hej Gösta
känns så tomt utan dig här, att komma hem utan att mötas av en kissekatt som hoppar in i bilen.. Var nyss ute och tände ett ljus hos dig, men känns konstigt att stå där och prata, därför skriver jag här. Du är ju katt så du kan säkert inte läsa. men nu är du min kattängel och kanske kan du läsa nu?! Pernilla hade berättat för Linus och Signe om dig, då säger Linus att du är i himlen nu och tittar ner på oss. Vi får hoppas du har det bra i himlen. Känns skönare att tro att du är där, att du är min skyddsängel... och har det bra! fångar massa möss och annat skoj. har någon som tar hand om dig.. kanske en snäll gamal tant? och att du har det bra nu när jag inte fick ha dig kvar... Jag vet iaf att du trivdes med att få vara ute. och jag saknar dig. Hoppas du kan se hos, kanske kan du läsa mina tankar... vi kan ju iaf hoppas att man inte får hicka av att bli tänkt på för i så fall är det synd om dig.- för jag tänker på dig nästan hela tiden. Var hemma hos Willy med familj idag.. kallade willy för Gösta flera gånger.. känns jobbigt att veta att jag aldrig mer kommer få ropa Gösta när jag ser sig å de kommer en fin katt som lyssnar på de... Du är saknad hos många... Ha det bra älskling!
.

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0