Vagn och åter vagn....

Köpte ny vagn (igen) till Lucas. :) Vist känns de lite onödigt måste jag erkänna men kul samtidigt. :) Hade ju redan två. .. Vi skippar dubbelvagn.. då jag funderat lite och pratat med folk så verkar de fleste "inte klara sig utan" eftersom de ska till dagis handla osv.. Men jag MÅSTE TA BILEN när jag ska lämna på dagis eller handla lite mjölk... Och här ute på vishan går jag ju nästan aldrig på promenad själv. Kan hände någon gång då jag har sällskap av någon men annars går jag mina promenader inne i sammhället vilket jag kan tänka mig att jag kommer göra när jag ändå lämnar Lucas på dagis. Sen har vi två av fem dagar jag kommer vara själv med två barn.. men frgan är ju vad man kommer göra då? Kanske inte ta långpromenader eller åka till stan? Men skulle man vilja de så ska vi köpa en syskonsits att sätta på vår barnvagn så man kan gå med bägge samtidigt om man vill eller måste. Annars lät det som de ändå var smidigare med var sin vagn än en dubbel när man går båda två med var sitt barn. Eller åker till stan. :) Men så har vi ju tre... och då tänker jag att om något år (efter att bebis är född) kommer lucas förmodligen inte sova middag längre och då räcker de ju med en som går att ha liggläge och en endast i sittläge. Så kan vi sälja barnvagnen... Kanske inte får många kr för den då den kommer ha några år på nacken men kanske någon krona... 
 
Denna blev det. :)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0