Kan inte släppa det...

Kan inte släppa tankarna kring Rasmus, Benjamin och de andra. Tycker alla borde titta på den, ge den en chans och tänka igenom vad man tyckt. Själv har jag helt ändrat åsikt. Förut tyckte jag att "dom får vara bögar/lebbar man inte i närheten av mig." Men alla människor har rätt att vara kära och visa din kärlek. det behöver intr överdrivas. Men jag vill inte se Han och Hon för intima heller så de är ju bra med den saken!! Kärlek är något fint. Något alla människor är värda. Om det så är Han och Han, Hon och Hon eller Han och Hon. Tycker också vi borde lära oss mer om HIV och AIDS precis som man pratar om andra sjukdommar så även denna. Varför är de så tabu fortfarande? För att vi är rädda. och vi ska tänka efter vad vi gör. Men KUNSKAP OM saker behöver vi ha... Hur de har varit, hur de har blivit. "Man får inte leva om sitt liv. / Paul" ...Så lev det liv ni vill leva! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0