gissas dåligt.

 
 
et gissas dåligt på när bebis kommer. Men de datum som är gissade är:
Anna-11/4, pojke
Min pappa-14/4
Hernik och min mamma och Elizabette-15/4, flicka alla tre vill jag minnas
Frida- 16/4
Tove-20/4
Nirro-21/4, flicka
Emilia-22/4, flicka
Bella och Johanna-23/4, flicka
Pernilla, 24/4
Robin-25/4, pojke (lite osäker men har för mig de var Robin som trodde 25)
Jag-1/5, pojke  
 
Men vi får se. Hoppas Anna har rått för jag har tröttnat på att vara gravid. Men om de blir pojke eller flicka spelar ju självklart ingen roll. :) 
 
Förövrigt ni som lagt till mig på instagram vet inte om ni sett här eller hittat mig ändå men har ni inga bilder på er eller givna namn så skriv gärna vem ni är för att bli godkända. Sen tycker jag de är trist med folk som inte delar något om sig själva och bara kollar på andras. :)

Kommentarer



Postat av: Tove - Mamma till två grabbs ❤

Vi har haft storebror hemma nu de två första veckorna när vi båda vart hemma, han ska gå 15-timmar på dagis sen, just nu är han sjuk men är han frisk till nästa vecka så får han gå då. Jag hade också ångest över det där men jag känner nu att han verkligen behöver aktiveringen han får på dagis. Han har äntligen börjat gilla dagis också så det känns viktigt att han får fortsätta :)

Man får känna efter lite hur det känns :) Snart dags för din bebis att kika ut ju! Gud så spännande! :D

Svar: Okej. Jo de är så vi med tänker och han har egentligen aödrig tyxkt illa om dagis. Är mer jag som tycker de är jobbigt haha!! Ja nu är de inte långt kvar, 11 dagar till bf. Jag haee ställt in mig på att få ligga lite på kss innan som sist men nu känns de heöt konstigt att jag säkert inte kommer det. (:
joliisb.blogg.se

2013-04-11 @ 13:42:42
URL: http://Toves.blo.gg
Postat av: Emma , mamma till leija och gravid

Ser att du inte har långt kvar, när har du BF ? Jag har det 17/4, på onsdag:) väntat också mitt andra barn:) kommer skilja 3 år på dom nästan:)

Svar: Okej. Jag har bf den 22/4. Kommer skilja 16 månader fast "två år" på mina. Storebror dec -11 och nu våren -13. (:
joliisb.blogg.se

2013-04-12 @ 23:21:47
URL: http://Fredrikssonemma.blogg.se
Postat av: Nirro

21/4 Flicka :
Grattis, ska bli spännande :)

Svar: Okej. Nästan alla tror flicka. Vi får se :)
joliisb.blogg.se

2013-04-13 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0